الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعاتدخولللمرسالة

شاطر | 
 

 ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
JuStLiKeHeVeN
مشرف مية مية
avatar

عدد الرسائل : 156
مزاج الصديق ويعتبر لدينا :
SMS :


My SMS
$post[field5]


تاريخ التسجيل : 31/12/2007

مُساهمةموضوع: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الخميس يناير 24, 2008 12:10 pm



سلام عليكم ورحمة الله وبركاته


النهارده ا احنا مع بعض هنا لمن يجرؤ فقط ....

موضوعنا بقى .. موضوع لذيذ اوى ...

تعالوا نتفرج ع المشهد ده الاول ... وبعدين نتكلم

بس كل واحد يبعد عن التلفزيون يايجماعه نظركم حرام .....


مشهد 1... ليل خارجى .. بلوكنة ساره

انا مش بتاعة الكلام ده ... انا كنت طول عمرى جامده

ساره موبايلك بيرن ....

حاضر ياماما

ساره :: الو عموووووور

عمرو :: سرسورتى ايه يابت فينك يامصيبه

ساره :: ال يعنى الواد بيتصل ولا بيسال ... ياله انت واتـى ....

ساره :: هيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيه

عمرو :: المهموز ... ف خروجه النهارده ... هتبقى جامده كيك ... تدوسى معانا

ساره :: ادوس مدوسش ليه ... بس اوعى ايدك وفرامل اليد ... لوول

عمرو :: ماشى ياخفه .. هستناكى انا والواد ماهر ع اول الشارع ... ماهر معاه عربيته

ساره :: خلاص اشتات جداااا اهو نوفر جنيه المترو .. هع

عمرو :: يلا وقتك خلص

ساره :: سلامووون

تيت تيت تيت تيت


انتهى المشهد ع خير ... اطفى التلفزيون يابنى وركز معايا هنا

عموووور .... سرسورتى ... اوعى ايدك وفرامل اليد ... ماهر معاه عربيته

.................................................. ...................................

صباح العسل والروقان ع كل الشباب الروشه ... احنا برده شباب روشه ميغركش يعنى النداره الكعب كبايه ده

ايه ده بقى ... هزار .. دلع ... الــخ

نسيت اقول ان عمرو وساره دول زمله ف جامعه عادى يعنى لا هما مرتبطين ولا حاجه مثلا يعنى

بس الروشنه والتكبير ومعرفش ايه ... معقول تخليكى كده ... تهزرى بالطريقه ده .. تقبلى انك تخرجى مع زمله اولاد ليكى

اوك ياستى ومش بس تقبلى وكمان هتروح بعربيتهم ... والله كنتى روحى بالمترووو وانا كنت

هدفعلك الجنيه


طيب تحبوا تشوفوا مشهد تانى


نهار خارجى .. جامعه ... عند كافتريا تجاره

تدخل ماهيتاب ع الشله ... هاى شباب .. امواااه نهى ... امواااه مى .... اموااااه اشرف

امواااه بتاعة نهى ومى كانت مباشرة من بؤ ماهيتاب لخد نهى ومى

اموااااه اشرف كانت غير مباشره من بؤ ماهيتاب ف الهواا ثم اكيد مفروض انها هتستقر ع خد اشرف برده

اومال هتروح فين هتضيع ف الجو يعنى ... ماهو الاموااااااه لا تستفنى ولا تستحدث من عدم


طيب متيجوا نشوف مشهد تالت ... ادى احنا بنتفرج ورانا ايه



نهار داخلى ... سكشن تشريح ... كلية الطب

سامر :: مها مها تعالى شوفى عنيين الجثه بتتحرك

مها :: ايــــــــه ياسامر

تجرى مهااا جرررى ع تربيزة الجثه

وهوووب ينقض كل 5 ولاد معاهم ف السكشن طبعا م شلتها برده ويزقووها ع الجثه

وهيييييييه وتصقيف ولووول ومها تتوعد انها هتوريهم ...

سامر :: علشان تبقى تعملى فينا مقلب العصير تانى


اذن ... عرفنا من المشهد التانى ... ان ف تعديات واضحه جدا وموهاااااات واضحه وضوح الشمس

ومن المشهد التالت عرفنا ياحبايبى ان ف مقالب وحركات وكمان عرفنا ان التصرفات ده وصلت بتوع

الطب

واللى بيطلق عليهم عادة لفظ حيتان الجامعه ... طالب طب (( بالطو .. كتاب .. نداره .. دقن .. لبس مبهدل ))

اهم بقوا بيهزروا ويعملوا مقالب كمان


يعنى هزار مقالب دلع ضحك كلام باسلوب معدى خروجات

م الاخر يعنى علاقه بلا حدود

انا مبقلش ان الكل كده لا طبعا ... بس ده دلوقت الاغلب كده ... وتقلك ده انتيمى ويقلك ده

انتيمتى

صباحو صداقه مقطعها بعضها ....

مش هنقول واحده واحده بعد المقالب والهزار والكلام والتلفونات اللى ف نص الليل ممكن يحصل ايه ....

بضايق اوى م اللى تكون بتتصرف بالطريقه ده ... وتقلك لا انا عارفه نفسى ......

ياستى ماشى بس ستيب باى ستيب هتبقى مش عارفه نفسك

مقلناش متتعرفوش ع اولاد ... بالعكس انا واحده م الناس اللى مشجعين علاقات الصداقه بين الجنسيين

لانها بتفيد جدا وبيكملوا بعض .. لكن بحدود .. علاقة زماله وصداقه ف اطار معرفة الاسرتين ... بكل ادب واحترام

احكيله مشاكلك يحكيلك مشاكله اتناقشوا ف اى حاجه بس بالادب

احسن م الادب مفيش

ده تعليقى انا ع الظاهره ولا اخفيكم علما انى ببص للبنت والولد اللى بيتصرفوا التصرفات ده بقرف ...

بس الولد بقرف ااقل لقى واحده معليه النفوخ ايه هيقول لا ... ده حتى البطر ع النعمه كفر

لكن البنت اللى مفروض واللى واللى ... جايه بتهزر وبتضحك وتدلع ...


بعد كل الافلام اللى شفناها سوا النهارده والكلام والرغى الكتير ده عايزه اسالكم سؤال واحد

ايه رايك ف الرينج تون بتاع ساره ... ال انا مش بتاعة الكلام ده ال ...

ده انتى الكلام ده ذات نفسه ... ياسرسورته ...

سلام كبير لعمرو ويارب تكون العربيه ولعت بيه هو وماهر وهما خارجين هههههههههه


رد وقول رايك ف الظاهره شايفها ازاى ... تحترم البنت اللى بتشوفها تعمل كده او اللى هى اصلا بتعمل معاك انت كده

ردى وقول رايك ف الظاهره شايفاها ازاى .. تحترمى بنت وولد صداقتهم ماشيه بالصوره ده ولا انتى شخصيا بتتصرفى كده

ولو بتعملى كده وبتتصرفى بالطريقه ده ... ياريت تقليلى بتعملى كده ليه واوعى تقليلى انك عارفه نفسك لوووووول

_________________
انا عشت معاك سعات لسة بعيش علي حساها
حسيت في هواك حاجات عمر قلبي ما حسها ده مكنش اكيد غرام شئ اكبر من الكلام لو اوصف فيها انا ده عايزلي ميت سنة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
la7zt_7ozn_fe_alby
المراقب العام
المراقب العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 575
العمر : 28
الموقع : lovestreet.logu2
مزاج الصديق ويعتبر لدينا :
SMS :


My SMS
اهلا ومرحبآ بكم فى منتدانا شارع الاصدقاء
الاداره العامه
La7zT_70zN_Fe_AlBy



للارتنمةت
تاريخ التسجيل : 29/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الثلاثاء يناير 29, 2008 6:58 am

ثانكس يا مان على الروشنه الطحن دى جامده كيك

والله يا ريس

بس اهوه دنيا وهتعدى

_________________



تحياتى::la7zt_7ozn_fe_alby
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشق القمر
صديق ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 808
العمر : 24
مزاج الصديق ويعتبر لدينا :
SMS :


My SMS
$post[field5]


تاريخ التسجيل : 01/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الثلاثاء يناير 29, 2008 12:03 pm

يا مان ممكن تكون البنت ارجل من الراجل بس لو بحدود وفي اطار الادب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الماجيك
صديق جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 23
العمر : 27
مـــــــد ى أحـــــتـــــرا م الــصــد يــــق :
مزاج الصديق ويعتبر لدينا :
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">ضع رسالتك هنا</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 25/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الأربعاء أبريل 09, 2008 1:59 pm

اه بالظبط كده ممكن تكون ارجل من الراجل والله وبنات كتيره بحترمها جدا ومش كله زى ما انت بتقول
ومشكر عالتوبيك الجميل ده
والنهارده زى بوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moooon
المدير العام الدنجوان
المدير العام الدنجوان
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 658
العمر : 26
SMS :


My SMS
اهلا ومرحبآ بكم فى منتدانا شارع الاصدقاء المدير العام Mahmoud_Amir


تاريخ التسجيل : 27/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الجمعة أبريل 11, 2008 5:19 am

ميرسى يا احمد يا جميل على التوبيك يا ريس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendsstreet.4rumer.com
جريح الحب
صديق ماسى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 332
العمر : 25
مـــــــد ى أحـــــتـــــرا م الــصــد يــــق :
SMS :


My SMS
$post[field5]


تاريخ التسجيل : 11/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)   الأربعاء أبريل 16, 2008 1:57 pm

حسب ظروف الزمن وعلى رأى المثل كـــل وقت وله ادن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ينفع الكلام ده ..........( لمن يجرؤ فقط)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Friendsstreet :: المنتدى العام :: القسم العام-
انتقل الى: